13 Kasım 2010 Cumartesi

yüzde yüz betül ben.

Yazılı haftası bitti,ben gene burdayım :)
Zaten az çıkan(arada bi yoklayan diyelim) sivilcelerim de gitti yazılı haftasının bitmesiyle,mutluyum...
Aslında bi ergenin markası bence sivilce biliyor musunuz? Yani yakışıyor bence ergene..
Bilge geçen gün senin cildine hastayım sivilcesiz falan dedi.Sana sivilce yakışıyor dedim.Çok uyuz oldu ne diyosun ne yakışması yaa falan :) Yakışıyo tabi dedim bi şey demedi.. :))

Neyse.Eskiden bi insanı severdim adı lazım değil baş harfi Y,son harfi S. :) Heh işte..Sevmiyorum artık.Bilin istedim :) Yani seviyorum da,aşık değilim.İşte bunu bilin istedim.Sadece kendimi seviyorum ben,çook seviyorum kendimi ben.Ama annemi de seviyim.Babamı da.Ablamı daha az ama onu da :D Sonra Beyza.Sonra Bilge.Sonra Elif.Sonra İrem.Sonra Hafize.Sonra da erkeklerden tek tük düzgünler gelir,abaza olmayanlarından :) Yaratılanı severim,yaratandan ötürü :)

http://www.cimri.com/htc-hd2-cep-bilgisayari?ad=1

Şundan istiyorum,annem lisede diyo :D İyi lisede olsun ama bi gün benim olucaksın bunu bil.Gerçi o zaman daha güzelleri çıkar ya,neyse.Ne garip..Onu istiyorum ama bunu alıyorum:

http://www.buroteknik.com/nokia-x6-8-gb-bluetooth-cep-telefonu-paralel-ithalat-urunu--fiyati_53752.html

:) İnsanın hayatında her şey istediği gibi olmuyor.Olmak zorunda da değil yani.Olmasın,halimden memnunum. ikssiks i de seviyorum çünkü :D

Paii

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder