25 Kasım 2010 Perşembe

gözlemci betül ben.

Bi' kitap okudum geçen aydı sanırım.Sıra arkadaşlarının bir süre sonra huylarının,yazılarının falan birbirine benzediğinden bahsediyordu.Beyza'yla 4 yıldır dersanede aynı sırayı paylşaıyoruz.Söyleyebilirim ki gerçekten doğru bu. :) Yazım ona benziyor,huyum da benziyor.Benziyoruz biz yani. :D

Beyza benim için 5. sınıfın ilk döneminde "uzun kız"dı. :D 1.60 boyu vardı çünkü :D Pek tanımazdım. :D Sonradan Beyza'yı tanımaya başladım.Dersaneye beraber gidip gelmeye başladık falan.Anladım ki,şu zamana kadar tanıdığım en olgun arkadaşım.Olgun ama sıkıcı olmayan tek arkadaşım :D Olgunlar genelde sıkıcı olur derler ya,değil işte :D Mesela ben sıkıcıyım kendimi biliyorum tamam :D Böyle işte.

Gözlemciyim ben yani.Gözlemleyebiliyorum.Bilin istedim.Çav.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder